FANDOM

William
ID William
Golden Retriever
Male picto
Męska
Zajęcia Dbanie o porządek w Kieszonkowie
Głos
Rodzina
Rodzeństwo  ?
Krewni  ?
Wygląd
Sierść
 
Colour shape
#ffff99
Oczy
 
Colour shape
#3299CC

William – pies rasy golden retriever. Wraz z CiroBalloon i Melą należy do Królewskich Strażników i jednocześnie jest ich liderem. Kiedy poznał Flo, nie miał do niej zaufania, ale po poddaniu jej próbie, przekonuje się do niej na tyle, żeby powierzyć jej połowę Klejnotu Przyjaźni, należącego do Ami.

WyglądEdytuj

William posiada sierść o kolorze złotego blondu. Ma niebieskie oczy i nosi niebieską obrożę Królewskiego Strażnika z niebieskimi odciskami psich łap.

CharakterEdytuj

William jest niezwykle odważnym psem. Nie boi się niczego, tym bardziej, jeśli w grę wchodzi ochrona Pałacu w Kieszonkowie. William to niezwykle lojalny, kulturalny i odpowiedzialny pies. To on zazwyczaj przywołuje Ciro do porządku, gdy ten leniuchuje. William jest również bardzo mądry, co potwierdza wypowiedź Onigustia, w której mówi, że William to najmądrzejszy członek Królewskiej Straży. Jest on również niezwykle rozważny i cierpliwy. Wciąż powtarza, iż cierpliwość to wielki skarb.

PrzebiegłośćEdytuj

William jest też przebiegły co znaczy np. sytuacja kiedy w 11 - 12 odcinku wpadli do dołu ,który wykopał Zull . William w tedy , zagadał |Imę . To również dzięki niemu udało się im wyjść z dołu .

Nienawiść Edytuj

William nienawidzi Imy po tym co zrobiła .

WystępowanieEdytuj

Jak każdy Królewski Strażnik, William występuje we wszystkich odcinkach.

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
Sezon drugi

Xddddd

William
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.