FANDOM

Spot
Pobrane (8)
Male picto
Męska
Głos

Spot - pies rasy nieznanej, możliwe, iż jest mieszańcem, albo kundlem. Kiedy za sprawą ImyAmi trafia do miasta, on - jako jedyny - oferuje jej swoją pomoc i postanawia nauczyć, jak przetrwać w mieście.Przy okazji stają się przyjaciółmi a na koniec zakochują się w sobie.

WyglądEdytuj

UmaszczenieEdytuj

Sierść Spota jest ciemno i jasno  szara. Jest półgesta-pół krótka.

OczyEdytuj

Posiada piękne jasno fioletowe oczy.

OzdobyEdytuj

Nosi zieloną obrożę ze złotym medalikiem.

OsobowośćEdytuj

Odwaga i MęstwoEdytuj

Spot jest bardzo odważnym, mężnym psiakiem.

Uczuciowy PsiakEdytuj

Jest także uczuciowym psem. Uwielbia całować wybraną osobę.

Wierność i LojalnośćEdytuj

Nie odstępuje jej na krok, a kiedy atakuje ją Porywacz zwierząt, broni Ami . Niestety Spot zostaje przez niego ogłuszony, a Księżniczka - porwana. Flo znajduje go i postanawia się nim zaopiekować. Nawet wtedy, gdy jest chory, a także przy tym nie może opuszczać domu bez Flo , stara się pomagać Ami , jak tylko może.To dostatecznie dowodzi, że dla Spota, Ami jest najważniejsza.

TowarzyskośćEdytuj

Jest bardzo towarzyskim psiakiem. Nie lubi samotności.

MiłośćEdytuj

Kocha się w Ami lecz wstydzi się jej to powiedzieć. Jednak to w jaki sposób ją chroni oraz ubezpiecza, zastępuje słowa.Na pożegnanie całuje Ami  i prawdopodobnie odchodzi.

SkromnośćEdytuj

Kiedy Księżniczka zostaje już wolna, proponuje Spotowi rolę Królewskiego Strażnika w Kieszonkowie , ale ten odmawia. Twierdzi, iż nie jest godzien takiego miana, woli życie włóczęgi na ziemi.

Krótko

Spot jest bardzo odważnym, mężnym, ale i też uczuciowym psem. Kocha się w Ami lecz wstydzi się jej to powiedzieć. Jednak to w jaki sposób ją chroni oraz ubezpiecza, zastępuje słowa. Nie odstępuje jej na krok, a kiedy atakuje ją Porywacz zwierząt, broni Ami . Niestety Spot zostaje przez niego ogłuszony, a Księżniczka - porwana. Flo znajduje go i postanawia się nim zaopiekować. Nawet wtedy, gdy jest chory, a także przy tym nie może opuszczać domu bez Flo , stara się pomagać Ami , jak tylko może.To dostatecznie dowodzi, że dla Spota, Ami jest najważniejsza. Kiedy Księżniczka zostaje już wolna, proponuje Spotowi rolę Królewskiego Strażnika w Kieszonkowie , ale ten odmawia. Twierdzi, iż nie jest godzien takiego miana, woli życie włóczęgi na ziemi. Na pożegnanie całuje Ami .

HistoriaEdytuj

Spot urodził się na ziemii. Choć jest widziany w Kieszonkowie, jest to błąd.

WystępowanieEdytuj

Spot występuje we wszystkich odcinkach od 10 do 52.

CiekawostkiEdytuj

Jego imię po włosku i angielsku oznacza Miejsce, a po angielsku dodatkowo może oznaczać Plamę.

ZabawkiEdytuj

Występuje jako figurka w zestawie.