FANDOM

Zalazek.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Porywacz zwierząt
Tytuł oryginalny: Lʾacchiappacuccioli
300px
Sezon: 2
Numer w sezonie: 3 i 4
Numer ogólnie: 29 i 30
Emisja we Włoszech: 16-17.11.2011 r.
Emisja w Polsce: 13.10.2011 r.
Wideo - wersja zdubbingowana
Przyjaciele z Kieszonkowa cały odcinek 29 30 Porywacz zwierząt23:50

Przyjaciele z Kieszonkowa cały odcinek 29 30 Porywacz zwierząt

Wideo - wersja włoska
Cuccioli Cerca Amici - Ep 29 L'acchiappa cuccioli (parte 1)14:02

Cuccioli Cerca Amici - Ep 29 L'acchiappa cuccioli (parte 1)

Zobacz także
transkryptbłędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Urodziny Flo
Następny
Juno
jest to szablon wypozyczony od MLP Wiki. 
  1. PATRZ Szablon:Odcinek infoboks
  2. PATRZ Szablon:Odcinek Infobox

Opis OdcinkaEdytuj

Odcinek zaczyna się od budzenia Spota. Spot wyjaśnia że ta kotka którą porwano to Ami i wie kto to jest porywacz zwierząt. Spot wyjaśnia ze to nikczemny zły człowiek ktory porywa i sprzedaje. Flo poinformuje o tym królewskich strażników którzy nie będą zachwyceni. Flo zostanie wysłana do dziewczynki która przekłada w naukę niż w odpoczynek i zabawę. Kieszonkopedia pokaże im krewną kuzynkę Oningusta - Snowpoke. Jednak Ima posiadająca drugą połowe Klejnotu, rozpoznała zwierzaka. Zła siostra Ami postanawia pokrzyżować plany Flo. Postanawia porwać Snowpoke. Jednak szukając Snowpoke nie znajduje jej nigdzie i natrafia na 2 strażników którzy każą Magicowi zająć się Flo i biegną na ratunek żołwicy. Wpadają na siebie ( tzn William i Ciro na Zulla i Gorta) Ciro zaczyna walczyć z Gortem a William obsypany szczypiącym pyłkiem nie atakuje Zulla. Ima każe Zulla  zaatakować bezbronnego strażnika który wykorzystuje przewagę. Imę atakuje Mela i Baloon osaczając. Wcześniej zostały wysłane na poszukiwanie magicznej kropli na wysokim drzewie. Ima wzywa na pomoc pomocników. Do Meli i Baloon dołaczają pozostali strażnicy, a Ima ucieka. Snowpoke powraca z piwnicy pytając czy długo czekali i czy się nudzili. William wyjaśnia ze dlugo cekali, a Ciro wyjaśnia że nuda to niewłaściwe słowo, co w tle Baloon śmieje się.Flo wysyła Snowpoke do dziewczynki. Snowpoke pociągnęła skarpetkę dziewczynki i zaprowadza dziewczynkę pod piękną rabatkę. Dziewczyna stwierdza faktem że nie zauważyla tak pięknej rabatki i musi zwolnić.Flo idzie z Spotem i Magicem do bezdomnego szefa ochroniarza psa który pokaże im gdzie mieszka PZ ale radzi zrezygnować. Włamywacz zwierząt batem każe trenować kotkowi i pieskowi. Ami patrzy przeraźliwie na oprawcę. Porywacz stwierdza że jest zbyt cenna na tresurę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki