FANDOM

Zalazek.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Pokarm dla myśli
Tytuł oryginalny: Una questione di gola
300px
Sezon: 1
Numer w sezonie: 10
Numer ogólnie: 10
Emisja we Włoszech: 14.11.2010 r.
Emisja w Polsce: 08.07.2011 r.
Wideo - wersja zdubbingowana
10 Przyjaciele z Kieszonkowa odc.10 - Pokarm dla myśli13:54

10 Przyjaciele z Kieszonkowa odc.10 - Pokarm dla myśli

Wideo - wersja włoska
Cuccioli Cerca Amici - Ep 10 Una questione di gola14:06

Cuccioli Cerca Amici - Ep 10 Una questione di gola

Zobacz także
transkryptbłędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Nie bój się
Następny
Nowi przyjaciele
jest to szablon wypozyczony od MLP Wiki. 
  1. PATRZ Szablon:Odcinek infoboks
  2. PATRZ Szablon:Odcinek Infobox

Opis OdcinkaEdytuj

Odcinek opowiada jak Flo wraz z Tatą i Magiciem w reustauracji na zewnątrz zamawiają spagetti. Magic zagaduje Flo o dziewczynce także znajdującej się w reustauracji ja k ona musi być głodna.Rodzice dziewczynki wyjaśniają by nie jadła lodów, bo zaszkodzą. Matka dziewczynki wyjaśnia także że powinna się zdrowo odżywiać. Ale Molly tlumaczy się że wie ale tylko to lubi. Ścieżka przyjaźni ukazuje się i w klejnocie pokazuje się dziewczynka. To znaczy że pragnie przyjaciela. Flo zachęca ojca by wzieli na wynos do domu. W pokoju Magic przypomina że najpiertw muszą zjeść. Flo jest tak uparta że postanawia wyruszyć do kieszonkowa. Magic wspomina że przypominha Ami. dla ktorej ważniejsze były dzieci niż jej zdrowie.Wspólnie wyruszają do Kieszonkowa. Flo dostaje się wraz z magiciem do kieszonkowa. W tym czasie Ima knuje zbierając warzywa i dziwne owoce.Chce uśpić strażników i Flo wraz z psem by ukraść klejnot. Dowiaduje się kto zostaje wybrany. Gdy dostają do kuchni Flo poznaje chomika i informuje że została wybrana. Uradowana przygotowuje obiad do ktorego przez nieostrozność przybywa ima i wsypuje skladniki usypiające. Wszyscy zasypiają ale na ratunek przybywa chomik i ratuje całą sprawę. Na ziemi pokazuje Molly że jablka są znacznie pyszniejsze niż lody i dziewczynka przekonuje się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki