FANDOM

Otto

Pupil Liama

Pobrane (4).jpg
Bernardyn
Male picto.png
Męska
Zajęcia Ratownik
Rodzina
Krewni Inne bernardyny, które pełnią rolę ratowników w górach
Wygląd
Sierść

Colour shape.png
#996633
White
Oczy
 
Colour shape.png
Orange
 Otto - pies rasy bernardyn. Jego panem jest Liam - dziesięcioletni chłopiec, którego ojciec poświęcał mu za mało czasu na zabawę. Zamiast bawić się - zgodnie z obietnicą - w frisbee, on rozmawia ciągle przez telefon. Z tego powodu chłopiec czuje się samotny.

WyglądEdytuj

Otto to typowy bernardyn. Jego sierść jest brązowa, tylko pysk, brzuch, łapy i kawałek ogona są białe. Ma pomarańczowe oczy. Nosi kratkowaną czerwono - zielono - żółto - białą obrożę ze złotym medalikiem.

CharakterEdytuj

Otto jest bardzo sympatyczny. Kiedy Flo wypuszcza frisbee w Kieszonkowie, które przekazał je Liam , Otto pierwszy je łapie. Gdy zostaje wybrany, idzie jeszcze w góry, aby pożegnać się ze swoimi przyjaciółmi - bernardynami, którzy wraz z nim pełnią funkcje ratowników. Gdy złowieszcza Ima wraz z pomocnikami, zrzuca na wędrujących z Otto - Flo , Magica  i królewskich strażników kulę śniegu, to właśnie Otto wraz ze swoimi przyjaciółmi ich ratuje. Po dotarciu na ziemię, niszczy ojcu Liama telefon, by ten miał czas na zabawę z synem, a Flo wręcza z powrotem Liamowi frisbee.

WystępowanieEdytuj

Otto pojawił się w odcinku 8 Frisbee.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki