FANDOM

Karota

Pupilka Beatrix

4326b3db907a2e46c47bc2b2dbd0a941.jpg
[]
Female picto.png
Żeńska
Zajęcia Doktor w Kieszonkowie

Doktor Karota - królica, doktor w Kieszonkowie. Jej panią jest Beatrix - dziewczynka, której mama uważała, że jej córka jest chora. Jako mała dziewczynka, Beatrix bardzo chorowała, ale jej to już przeszło. Mama bohaterki jednak tak nie uważała. Przez jej byłą chorobę, matka martwiła się nawet, gdy dziewczynka tylko kichnęła.

WyglądEdytuj

Sierść Karoty jest brązowa, tylko pysk, brzuch, kawałek ogona są białe. Ma zielone oczy i nosi różową obrożę ze złotym medalikiem.

OsobowośćEdytuj

Karota to bardzo uprzejma oraz troskliwa królica. Jest znakomitym doktorem. Swoim pacjentom poświęca cały swój czas. Kura wraz ze swoim synkiem przyszła do niej, twiredząc, iż jej synek jest chory. Kurczak jednak tłumaczył jej, że nic mu nie jest. Karota przekonała mamę, iż jest zdrowy. To zdarzenie odzwierciedlało Beatrix i jej mamę. Kiedy została wybrana na zwierzaka dziecka, miała przejść Ceremonię Przejścia, powiedziała też, gdzie można znaleźć Magiczną KroplęIma jednak uknuła spisek i przyprowadziła chorych: Zulla i Gorta, których wcześniej zatruła zgniłymi owocami, co miało jednocześnie na celu zatrzymanie Karoty jak najdłużej w Kieszonkowie. Niestety psy rozmawiając ze sobą niechcący wyjawili przyczynę zatrucia, więc Karota wiedziała już przyczynę choroby i mogła ich spokojnie wyleczyć. Gdy trafiła na Ziemię, zachęciła Beatrix do skakania. Jej mama nareszcie uwierzyła, że córka jest zdrowa i pełna energii.

WystępowanieEdytuj

Karota pojawiła się w odcinku 33 Lekarz Potrzebny Od Zaraz część 1 i w odcinku 34 Lekarz Potrzebny Od Zaraz część 2.

CiekawostkiEdytuj

ZabawkiEdytuj

Występuję jako pluszak i figurka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki