FANDOM

Juno

Pupil Alice

Juno PzK 1.jpg
Husky Syberyjski
Male picto.png
Męska
Zajęcia Przeżywanie przygód wraz z Alice
Rodzina
Krewni  ?
Wygląd
Sierść

Colour shape.png
grey
white
Oczy
 
Colour shape.png
#99ccff
Juno - pies rasy husky syberyjski. Jego panią jest Alice - dziewczynka, która uwielbiała książki przygodowe. Ponieważ jej tatę nie było stać na prawdziwą podróż, ona czytała te lektury, gdyż - jak sądziła - z książkami mogła podróżować, gdzie chce, ale brakowało jej do tego towarzystwa.

WyglądEdytuj

RasaEdytuj

Juno to typowy husky syberyjski.

SierśćEdytuj

Jego sierść jest szara,

UmaszczenieEdytuj

Tylko pysk, brwi, brzuch, łapy, kawałek uszu oraz ogona są białe.

OczyEdytuj

Ma niebieskie oczy.

ObrożaEdytuj

Nosi zieloną obrożę z zielonymi kołami ze złotym medalikiem.

CharakterEdytuj

Towarzyski i lojalnyEdytuj

Juno to bardzo towarzyski, a także lojalny pies.

Pasja do podróżyEdytuj

Lubi z innymi podróżować, dotrzymywać im towarzystwa. Kocha wszelkie podróże, a nawet choćby krótkie wycieczki. Jest żądnym przygód psem.

OdwagaEdytuj

Cechuje go również niezwykła odwaga. Kiedy został wybrany na zwierzaka dziecka, potrzebna była Magiczna Kropla do odbycia Ceremoni Przejścia . Powiedział Flo i innym, którzy jej towarzyszyli, iż dużo takich właśnie kropli znajduje się na kraterze wulkanu. Nie bał się ani trochę wyruszyć z nimi w niebezpieczną podróż.

DzielnyEdytuj

Gdy znaleźli kroplę na gałęzi drzewa, która była nad przepaścią, Mela utknęła na niej, a kiedy Ima zaproponowała pomoc wzamian za drugą połowę Klejnotu Przyjaźni , on bronił go tak dzielnie, jak tylko mógł. Gdy Flo zgodziła się na układ, wzamian za pomoc kotce, wręczyła jej połowę klejnotu. Jednak oddana połowa zsunęła się za sprawą gejzeru z jej szyi. Juno złapał ją i wręczył dziewczynce. W ten sposób połowa brylantu trafiła z powrotem do prawidłowej osoby.

NiesopdziankaEdytuj

Kiedy Juno trafił na Ziemię, tata Alice właśnie niósł paczkę z książkami przygodowymi. Ku jego zaskoczeniu w pudełku znajdował się też pies. Ojciec dziewczynki pozwolił mu zostać i w ten sposób otrzymała ona wymarzone książki oraz towarzysza do podróży.

WystępowanieEdytuj

Juno pojawił się w odcinku 31 Juno część1 i Juno część 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki