FANDOM

Artykuł na medal

Flo

Właścicielka Magica

Galeria postaci
Female picto.png
Żeńska
Zajęcia Ceremonie Przejścia
Opieka Magicem
Głos
Rodzina
Rodzice Peter i Maria
Krewni  ?

Flo (ang. Kate ) –  dziewięcioletnia  dziewczynka, jedna z głównych postaci serialu, właścicielka Magica oraz Czerwonego Klejnotu Przyjaźni. Córka Petera i Marii. Wyróżnia się ogromnym sercem. Urodzona na Ziemii.

Obecnie nie zamieszkuje swojego rodowitego miasta, gdyż wyprowadziła się z niego już w pierwszym odcinku. Mieszka wraz z Magickiem.

Przedstawienie Edytuj

OsobowośćEdytuj

PzK 2.jpg
Odwaga
Edytuj

Flo jak na swój wiek jest bardzo odważna. W odcinku Nieoczekiwany Gość wchodząc do tajemniczej restauracji na którą namówił ją William nie boi się ogromnego i strasznego cienia. Już po chwili jest zaprzyjaźniona z jego właścicielem. Potem, nie boi się poświęcić dla bobrów, i wskoczyć do wody. Natomiast w odcinku Mędrzec Onigustio, gdy płochliwy Magic umiera ze strachu przy moście linowym, ona obiecuje mu bezpieczny transport na drugą stronę.

Powrot do domu.png
Edytuj

DobroćEdytuj

Już w pierwszych odcinkach Flo wykazała się dobrą duszą. Postanowiła poświęcić się i pomóc zwierzakom odzyskać Księżniczkę . Gdy bobrom przestał działać młyn, bez wahania rzuciła się do wody by przyjrzeć się problemowi. Gdy w wodzie spotyka się z kamieniem wetkniętym w młyn nie jest tym przestraszona. Z ogromną siłą łapie skałę i wynurzając się z wody wyrzuca kamień daleko na ląd.

Flo.jpg
Pokora
Edytuj

W odcinku  Nieoczekiwany Gość, gdy Flo suszy swoje ubrania po małym nurkowaniu, podchodzi do niej Balloon, wręczając jej przed chwilą znaleziony kamień. Twierdzi, że jest to "Magiczny Kamień", dzięki któremu wszyscy wokół będą uważali Flo za swoją Księżniczkę. Jednak Flo dziękuje jej, mówiąc, że nawet, jeśli nie ma tu ich Księżniczki, to powinni być jej wierni. Również jest bardzo uprzejma, i nigdy się nie przechwala.

Flo nowi przyjaciele.png
Przyjacielskość
Edytuj

Flo potrafi się zaprzyjaźnić dosłownie z każdym. Wszystkie zwierzaki , które wysyłała na Ziemię, najpierw poznawała, gdyż ich cechy musiały pasować do osobowościdzieci, do których miały trafić. We wszystkich odcinkach jest sympatyczna dla wszystkich (Za wyjątkiem czarnych charakterów ).

WyglądEdytuj

Flo rozpoczynająca Ceremonie Przejścia.jpg

Flo rozpoczynająca Ceremonie Przejścia

Flo wygłąda jak inne dziewczynki w jej wieku. Ma długie blond włosy, błękitne oczy. Ma delikatne rumieńce pod oczami i nie duże brwi. Posiada też uszy średniej wielkości oraz różowe usta.

Najczęściej w Kieszonkowie pojawia się  w różowej sukience i spodniach o kolorze jasnego brązu. Pod sukienką Flo ma jeszcze bluzke z długim rękawem o kolorze jasnego różu. Sukienka została wykończona pomarańczową wstążką która przechodzi też pod biustem dziewczynki. Pod lewą piersią ma wstążke zawiązaną na kokardke a na prawej piersi- symbol psiej łapy. Flo jednak nie zawsze ma tę samą skunieke. Często występuje w różnych innych ubraniach np. w mundurku szkolnym.

UmiejętnościEdytuj

SportEdytuj

Flo jest bardzo dobrze wysportowaną dziewczynką . Podczas oficjalnych treningów Królewskich Strażników Flo wykazywała się dużą sprawnością fizyczną. Również podczas wszelkich zawodów z Imą, była górą. Dzięki pobycie w Kieszonkowie nauczyła się wielu nowych sportów i zabaw.

ZaklęcieEdytuj

Razem z Magiciem znają zaklęcie

mój pies/moja pani i ja na zawsze razem tylko o tym marzę!

ZabawkiEdytuj

Flo w lini zabawek w przeciwieństwie do innych postaci jest wydawana jako lalka, nie figurka. Głównym wydawcom jej zabawek jest firma Puppies in my Pocket, która jest producentem serialu.

WystępowanieEdytuj

Flo jako główna bohaterka serialu wraz z swym pupilem, występują we wszystkich odcinkach.

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
Sezon drugi

GaleriaEdytuj

Pobrane (5).jpg
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki