FANDOM

Flipper - złota rybka, która pracuje, jako masażysta w SPA. Trafił do Francesci - dziewczynki, która usypiała na lekcjach w szkole, ponieważ w domu się nie wysypiała, z powodu nieustannym myśleniu o egzaminach.

WyglądEdytuj

Umaszczenie(Łuski)Edytuj

Łuski Flippera są w kolorze złotym.

OczyEdytuj

Ma on niebieskie oczy.

ObrożaEdytuj

nosi różową obrożę ze złotym medalikiem.

OsobowośćEdytuj

UprzejmośćEdytuj

Flipper jest bardzo uprzejmym masażystą. Swoją pracę wykonuje z wielką chęcią i przyjemnością.

HistoriaEdytuj

RezygnacjaEdytuj

Podstępna Ima proponuje mu pracę, jako masażysta na ponurym bagnisku. On przyjmuje ją, ale kiedy dowiaduje się, że został wybrany na zwierzaka dziecka, odrzuca ją.

Prawo KieszonkowaEdytuj

Lecz zgodnie z prawem Kieszonkowa o to, kto ma rację, ma rozstrzygnąć gra, w której osoby dzielą się na 2 drużyny po 3 członków w każdym zespole, a następnie wywoływane są numerki zawodników po jednym z każego zespołu. Wywołane 2 osoby z obu drużyn muszą złapać chustę. Kto pierwszy z 2 graczy złapie lub dotknie chustę, zdobywa punkt dla swojego zespołu. Gra się do 2 punktów.

WalkaEdytuj

Drużyna nr 1 to: Ima, Zull i Gort, a drużyna nr 2 to: Flo, Magic i Balloon. Sędziuje Mela.Flo z Imą ustalają zakład. Jeżeli Flo wygra, to Ima ma obowiązek puścić Flippera wolno, jeśli zaś Ima wygra, to Flo musi oddać połowę Klejnotu Przyjaźni. Na szczęście Flo wygrywa i razem ze swoim zespołem, a także Melą, udaje się do SPA.

CeremoniaEdytuj

Zaraz potem Flipper przechodzi ceremonię przejścia i trafia na ziemię.

Uleczenie dziewczynkiEdytuj

Kiedy Francesca - za namową ojca, idzie się wykąpać w wannie, aby się odstresować, odnajduje w niej Flippera, który robi jej masaż. Dziewczynka od razu czuje się lepiej i zasypia spokojnie.

WystąpienieEdytuj

Flipper pojawił się w odcinku 38 Spojonych snów część 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki